Sayfalar

13 Kasım 2011 Pazar

2011/ ARALIK EĞİTİM PROGRAMI

Herkese selam...

Daha Kasım ayı için program yayınlamaya fırsat olmadan Kasım ayına ait tüm eğitim tarihlerimiz dolmuş durumda.... Yoğun ilginize çok teşekkür ediyorum....

Şu anda Kasım tarihleri dolduğu için Aralık ayına ait eğitim programı hakkında bilgi soranlar olmaya başlayınca ben de Aralık eğitim tarihlerini şimdiden yayınlamak istedim....




İNSAN FİGÜRLERİ MODELLEME EĞİTİMİ





ÇOCUK PASTALARI FİGÜR MODELLEME EĞİTİMİ















30.KASIM ÇARŞAMBA insan figürleri eğitimi
01.ARALIK PERŞEMBE çocuk pastaları figür eğitimi
07.ARALIK ÇARŞAMBA
insan figürleri eğitimi
08.ARALIK PERŞEMBE çocuk pastaları figür eğitimi
14.ARALIK ÇARŞAMBA insan figürleri eğitimi
15 ARALIK PERŞEMBE çocuk pastaları figür eğitimi
21.ARALIK ÇARŞAMBA insan figürleri eğitimi
22.ARALIK PERŞEMBE
çocuk pastaları figür eğitimi






Hiç yorum yok: