Sayfalar

23 Mart 2010 Salı

2010 EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA...

Herkese selam....

Şu sıralar yoğun bir şekilde 2010 eğitim programı hakkında sorular alıyorum.... ve en sık sorulan soruları burada yanıtlamaya çalışayım....

Öncelikle eğitim programı yayınlamamamın nedeni daha önce yayınlamış olduğum eğitimlerin hali hazırda geçerli olmasıdır...

Tarih özellikle belirtmiyorum, çünkü çalışmalarımız tamamen kişiye özel , yani tek kişilik, ( en fazla birbirini tanıyan iki kişi bir arada olabiliyor) olduğu için, tarihleri tamamen sizlerin ve benim programıma uyabilecek şekilde belirleyebiliyor olmamızdır....

Gün belirlemek için bana "tongnesrin@yahoo.com" adresinden mail göndererek veya telefon numaralarımdan ulaşarak en az 1 hafta 10 gün öncesinden bilgi verebilmeniz programı belirlemek için yeterlidir...

Maalesef bu çalışmaları ancak ve ancak kesinlikle HAFTA İÇİ yapabiliyorum..... Hafta sonları eğitim için hiç bir istisnai durum mümkün olamıyor......


2010 yılı için HAZİRAN - TEMMUZ AYLARINA KADAR geçerli olabilecek eğitim seçeneklerini bir kez daha buradan belirtmem gerekirse,

1- ŞEKER HAMURLU PASTA YAPIMI EĞİTİMİ

2- FİGÜR MODELLEME EĞİTİMİ

3- ÇİZGİ FİLM KARAKTERLERİ MODELLEME EĞİTİMİ

4- KURABİYE YAPIMI VE SÜSLEME TEKNİKLERİ EĞİTİMİ



Çalışmalar 1 günlük olup, saat 13:00 ile 17:00 arasında gerçekleşmektedir...

Modelleme eğitimlerinde arzu ettiğiniz figürler üzerinde durarak istediğiniz yönde çalışmalar yapılabilir..

Sevgilerimle......

Hiç yorum yok: